FANDOM

Sf3ng.jpg

Street Fighter III: New Generation (ストリートファイターⅢ Sutorīto Faitā Surī) - to bijatyka z 1997 roku, która została wydana na CD-ROM z systemem CPS III, co pozwoliło na lepszą grafikę 2D niż CPS II. Gra została zaprojektowana, jako bezpośredni sequel w serii z Street Fighter II, lecz w niej nie pojawia się żadna postać z Street Fighter II, z wyjątkiem Ryu i Kena , a zaplanowane zostały nowe postacie, stąd nazwa "New Generation" (Nowa Generacja). Nowym głównym bohaterem serii jest Alex, a nowym antagonistą jest Gill, który przejął obowiązki M. Bisona, jako zły szef tajnej organizacji.

Rozgrywka Edytuj

Wydany w lutym 1997 roku, oryginalny Street Fighter III, został wyposażony w dziesięć unikalnych postaci do wyboru (nie licząc osobno Yuna i Yanga) i nie można wybrać postaci sterowaną komputerowo, jako ostatecznego przeciwnika gry. W trybie dla pojedynczego gracza, gracz zmierzy się z siedmioma przeciwnikami sterowanymi komputerowo, w tym z Gill'em.

Rozgrywka oryginalnego Street Fighter III opiera się na grze Super Street Fighter II Turbo, ale z paroma nowymi możliwościami oraz wprowadzonymi funkcjami. Gracze mogą teraz zaatakować lub wycofać się jak w serii Darkstalkers, wykonywać wysokie skoki i szybko reagować po upadku. W grze wprowadzono również "leap attacks", czyli małe ataki skokowe, które są używane przeciwko przyczajonemu przeciwnikowi. Jednak gracz nie może zablokować innego gracza w powietrzu jak w serii Street Fighter Alpha.

Główną nowością wprowadzoną w Street Fighter III, jest włączenie Super Arts. System Super Arts w Street Fighter III, to potężne specjalne ruchy podobne do Super Combo w Super Turbo i gier Alpha. Po wybraniu postaci, gracz zostanie poproszony, aby wybrał jeden z trzech specyficznych Super Arts'ów, do wykorzystania w walce. Podobnie jak skrajnie Super Combo w poprzedniej grze, gracz ma wskaźnik Super Arts, który wypełni się, kiedy gracz dokona regularnych i specjalnych ciosów z przeciwnikiem. Gracz może wykonywać tylko Super Art, gdy wskaźnik jest wypełniony. W zależności od wyboru Super Arta, odtwarzacz długości przyrządu Super Art będzie się zmieniać.

Postacie Edytuj

Imię Wyglad Opis
Alex
Alex-ts-stance.gif
Alex jest głównym bohaterem w Street Fighter III. Walczy z bliskiej odległości i wykonuje szybkie ataki. Chce pomścić porażkę swojego przyjaciela Toma z rąk Gilla.
Dudley
Dudley-stance.gif
Dudley jest brytyjskim bokserem, który stara się odzyskać skradziony zabytkowy samochód.
Elena
Elena-ts-stance.gif
Elena jest afrykańską księżniczką, która używa Capoeiry oraz stara się poznać nowych przyjaciół.
Ibuki
Ibuki-ts-stance.gif
Ibuki to początkująca ninja, dla której walka w turnieju jest częścią jej egzaminu końcowego. Jest bardzo szybka i zwinna.
Ken
Ken-ts-stance.gif
Ken wiedziąc, że Ryu wszedł do turnieju, Również wchodzi, by przetestować swoje siły, przeciwko swojemu staremu przyjacielowi.
Necro
Necro-ts-stance.gif
Necro jest rosjaninem, został porwany i zostały na nim przeprowadzone eksperymenty przez Illuminati "S" G-Project.
Oro
Oro-stance.gif
Oro jest pustelnikiem, który szuka godnego wojownika, by ten odziedziczył jego styl walki.
Ryu
Ryu-ts-stance.gif
Ryu wchodzi, jak zwykle, do turnieju, aby podszkolić swoje umiejętności i znaleźć godnych przeciwników.
Sean
Sean-ts-stance.gif
Sean jest młodnym brazylijskim wojownikiem, który został przeszkolony przez Kena Mastersa. Chce on poprawić i udowodnić swoje umiejętności.
Yang
Yang-ts-stance.gif
Yang jest ekspertem Kung Fu z Hong Kongu, wraz z bratem bliźniakiem Yunem.
Yun
Yun-stance.gif
Yun jest zarozumiałym wojownikiem, który wraz z Yangiem chroni rodzinne miasto w Hong Kongu.
Gill
Gill-stance.gif
Gill jest przywódcą tajnej organizacji znanej, jako Illuminati, chce przywrócić równowagę świata. Potrafi manipulować ogniem i lodem.

Zaktualizowane gry Edytuj

  • Street Fighter III 2nd Impact - Giant Attack (październik 1997 rok)
  • Street Fighter III: 3rd Strike (12 maj 1999 rok)

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki