FANDOM

Urien - to postać z Street Fighter. Po raz pierwszy, pojawił się w Street Fighter III: 2nd Impact, a głosu użyczył mu Yuji Ueda i w 3rd Strike Lawrence Bayne. Urien powraca w Street Fighter V, jako jeden z pierwszych DLC i tym razem ma głos Davida Boat. Urien jest młodszym bratem Gilla.

Wygląd Edytuj

Urien ma podobny wygląd do Gilla, mając dokładnie taką sama budowę fizyczną ciała, tzw. greckiego mistrza olimpijskiego, lecz ma on, ciemny odcień skóry i krótkie, metaliczne włosy. Na jego czole, posiada mały klejnot, a podczas animacji, ujawnione jest, że może być osadzony bezpośrednio w jego czaszce. Również nosi on majtki. Przed meczem w Street Fighter III, pojawia się jako mężczyzna, który jest jasnej karnacji, z krótkimi blond włosami i nosi on jasnobrązowy garnitur, w 3rd Strike biały. Następnie zrzuca ubranie, a jego skóra, ciemnieje do brązu, a włosy z blondu, zamieniają się na szare. Jego zmienność kolorów, jest podobna Dhalsima.

Osobowość Edytuj

Osobowość Urien można, najlepiej opisać jako despotyczną i przeciwieństwie do swojego brata Gilla, ma on łaskawą naturę. W nicku Uriena, w serii Street Fighter III ma napis "Zdradziecki Uczeń", jest to nawiązanie jego jako Judasza i jego brata jako Jezusa. Urien często pokazuje skłonności sadystyczne, gdyż ma dużo w sobie dumy oraz chce stać się "Prawdziwym Cesarzem", ale również denerwują go zachowania swoich poprzedników, ponieważ on uważa ich za "Brzydkich, głupich, o wielkiej masie i bez zdolności do podejmowania, pozytywnych działań". Odrzuca go także, szlachetne cechy i elementy związane z przywództwem. Traktując je, jako bezwartościowe, a zamiast tego ma strach i ujarzmienie, przez jego panowanie, podobnie jak despotyczny tyran. Gdy wykonuje atak, krzyczy z wyrażeń "zmiażdżyć", "zniszczyć" i "zabić". Wraz z nimi, podkreślają swą gwałtowną naturę, a także pokazuje, brak samokontroli, która wynika z emocjonalnej niestabilności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki