FANDOM

Vega, w Japonii Balrog (バルログ Barurogu) - jest grywalną postacią w Street Fighter II. Znany jest nie tylko z obsesyjnego piękna, ale także z unikalnej techniki przy użyciu pazurów i dlatego jest nazwany "Hiszpańskim Ninja".

Wygląd Edytuj

Vega jest wysokim i przystojnym młodym człowiek z długimi blond/brązowymi włosami, które są splecione w koński ogon. Nosi on fioletowo-żółte spodnie z czerwoną szarfą, brązowe buty i białe legginsy matador, co sugeruje jego zaangażowanie do walk bykami. Vega posiada także tatuaż wielkiego fioletowego węża na klatce piersiowej, ma także złote naramienniki, rękawice z trzema ostrzami i białą maskę ze fioletowym znakiem, która ma za zadanie chronić twarz podczas walki, gdyż Vega uważa swoją twarz za coś cennego i pięknego.

Osobowość Edytuj

Vega jest typem narcyza, który bywa próżny i pewny siebie, jeżeli chodzi o swoje umiejętności. Ma wielką przyjemność, gdy ktoś brzydki zostaje zamordowany lub najlepiej okaleczony. Często ma postawę zimnego kamienia i wydaje się być tajemniczy ze swoimi emocjami. Pomimo swojej próżnej osobowości, zna dobre maniery, może być elegancki i kulturalny, prawdopodobnie z powodu jego szlachetnego rodu. Również został opisany jako inteligentny i wyrafinowany. Ponadto, przyciągają go piękno i siła, zwłaszcza u młodych kobiet, takich jak Chun-Li lub Cammy i często uzupełnia je swoim wyglądem. Lecz odwrotnie jest z mężczyznami. Vega ma tendencję do postrzegania u nich brzydoty, a kiedy wygra daje im do zrozumienia że ma większe umiejętności, a także że jest przystojniejszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki