FANDOM

Yang - znany również jako Yang Lee, jest postacią ze Street Fighter, a po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter III i ma podkładany głos od Koji Tobe w New Generation i 2nd Impact oraz Masakazu Suzuki w 3rd Strike. W New Generation, Yang jest wybierany w palecie zmian Yuna. W późniejszych grach, Yang jest odrębną postacią z jego niepowtarzalnym zestawem, Super Ataków i Super Arts. Jest również, grywalną postacią w wersji zręcznościowej Super Street Fighter IV, a głosu użyczył mu Johnny Yong Bosch.

Wygląd Edytuj

Yang jest podobny do Yuna, w wielu aspektach. Podobnie jak jego brat, nosi koszulę Kung Fu bez rękawów, tyle że jest ona czerwona, ze czarnym i żółtym wykończeniem, na ramionach ma żółte opaski z rękawiczkami bez palców, a na nogach ciemne buty i czarne spodnie. W przeciwieństwie do swojego brata, nie nosi on czapki. Zamiast tego, ma dość charakterystyczną fryzurę, z bardzo długą, postrzępioną grzywką, która wystaje w sporej odległości od czoła i często jest widziany, z czarnymi rolkami, kiedy nie walczy.

Osobowość Edytuj

Yang jest mniej pewny siebie z dwóch Braci Lee, ze chłodnym i spokojnym prowadzeniem własnej osobowości. Jednakże, może on mieć potencjał, a wykazuje to chęć udowodnienia sobie, że jest silniejszy od swojego brata, w przeciwieństwie, do wszystkich myśliwców. W Super Street Fighter IV: Arcade Edition jest bardziej spokojny i ma przyjemny głos. Wraz z Yunem, jest entuzjastą filmu, a gdy w Super Street Fighter IV: Arcade Edition, wygra walkę z Fei Longiem, pyta się, czy jest on "prawdziwym Fei Longiem?", a następnie mówi mu że ma spotkanie z Yunem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki