FANDOM

Yun - Znany również jako Yun Lee, jest postacią z Street Fighter. On i jego młodszy brat, Yang po raz pierwszy, pojawili się w Street Fighter III i powrócili w następnych dwóch grach. Wraz z bratem, są również grywalnymi postaciami, w wersji arcade, w Super Street Fighter IV. Głosu użyczył mu Koji Tobe w New Generation i 2nd Impact, a Kentaro Ito w 3rd Strike. Yun i Yang mieli podkładany głos od Teda Sroki (w języku angielskim) w ich krótkim non-grywalnym pojawieniu się, w Street Fighter IV i Super Street Fighter IV: Arcade Edition. Yun ma głos Todda Haberkorna.

Wygląd Edytuj

Yun ma długie, brązowe włosy, które są splecione w warkocz. Ma on na sobie, białą koszulę Kung Fu bez rękawów z żółtym obszyciem i niebieskim wykończeniem, workowate, czarne spodnie oraz tenisówki. Yun ma także, na głowie, niebieską czapkę z żółtym daszkiem, żółte opaski na rękach i często jest widziany, z czerwoną deskorolką, kiedy nie walczy.

Osobowość Edytuj

Yun jest bardziej energiczny i ekstrawertyczny z Braci Lee, w porównaniu do Yanga, jest on bardziej zabawny, optymistyczny i wygodny, a jednocześnie przekonany, że nie jest tak próżny, jak jego młodszy brat, choć jest on dowcipnisiem. Jest on także impulsywny, dlatego mówi się że jest urodzonym liderem. Również jak Yang, jest entuzjastą filmów. Gdy wygra walkę z Fei Longiem, w Super Street Fighter IV: Arcade Edition, pyta się, czy jest "Prawdziwy Fei Longiem?", a następnie mówi mu że ma spotkanie z Yangiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki